Ads 468x60px

Friday

~Coulibaly: 'Verhaal over mijn ontslag klopt niet'






Anderhalve week na zijn ontslag als speler bij Beerschot, heeft Coulibaly voor het eerst gepraat. Hij ontkent daarbij dat hij slagen uitgedeeld heeft aan Hernan Losada. 'Ze willen me breken, maar dat zal niet lukken'', zegt Coulibaly.

'Het is absoluut niet waar dat ik Losada heb geslagen. Mijn advocaten hebben de officiële ontslagbrief van Beerschot ontvangen', zegt Coulibaly (30) in Gazet van Antwerpen. 'Om juridische redenen kan ik u geen details geven, maar ik kan u wel zeggen: er klopt niks van.'



'Ik had een verbale discussie in Genk. Maar er kwam geen fysiek gewel aan te pas', zegt  de Senegalees die ook niet snapt waarom Losada tegen hem klacht heeft ingediend wegens slagen en verwondingen bij de politie.

Dat het niet het eerste incident was geweest ontkent Coulibaly. 'Ik lag juist heel goed in de groep. Ik ben perfect opgevangen. Ik had met niemand problemen, voelde me goed thuis op het Kiel.'

Volgens Coulibaly zou voorzitter Van Noppen hem gezegd hebben dat hij het was of Losada en dat de beste oplossing was dat hij vertrok. 'Daar stond ik dan, ik was totaal in shock. Ik weet nog altijd niet waarom hij dat gedaan heeft. Ik had het ook niet verwacht van hem. Beerschot heeft mijn imago besmeurd.'

'Mijn ouders hoorden het nieuws in Senegal en waren helemaal ondersteboven. Ik heb hen meteen gebeld met de echte waarheid om hen te troosten. Ook voor mijn vrouw vind ik dit erg.'

Coulibaly is op dit moment nog niet op zoek naar een nieuwe club. 'Nu moeten we eerst een oplossing vinden. Ik ga me verdedigen tegen mijn ontslag, mogelijk ook voor de rechtbank. Maar één ding is zeker: ik laat me niet doen. Ze willen me breken, maar dat zal niet lukken. Ik geef nooit op.'

'Daarna zien we wel verder. Helaas kent deze zaak alleen verliezers. Het lijkt wel een ruzie tussen kinderen.'


0 comments:

Post a Comment